|
|
| Författare | Meddelande |
|---|
lordbeijer
Antal inlägg: 196 Registreringsdatum: 10-04-10
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:13 am | |
| - Jag kan försäkra dig om att vi inte skyddar dessa terrorister, då skulle jag väll knappast utbilda mer poliser om så var fallet. Jag villl bara hindra barnen att bli ärrade för livet när de ser idioter med stympade kukar peppra ner troligen oskyldiga civila, vill jag ha er hjälp så ber jag om hjälp. |
|
 | |
Lost soul
Antal inlägg: 161 Registreringsdatum: 10-02-21 Ort: vilsen
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:17 am | |
| -Klart att du utbildar poliser med en nästintill militär utbildning när du vet aatt du riskerar krig genom att gömma terroristerna. Låt en oberoende styrka övervaka sökandet, då är jag säker på att misstankarna är falska, och då kan jag överväga en ursäkt. Det Sista sa Hopkins på ett sådant sätt att det skulle framhäva hans mänskliga sida, och därmed ge hoom ett bättre anseende. |
|
 | |
lordbeijer
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:22 am | |
| - Jag vill inte ha hjälp att leta terrorister, jag anser att era agenter redan gjort nog med skada och litar inte alls på dem. Det är utom fråga att låta utomstående hjälpa till. Som sagt, vill vi ha hjälp såber vi om det.
|
|
 | |
Lost soul
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:24 am | |
| - än en gång. Det är Israel som ligger bakom attentatet, inte EU. Omdu förövrigt inte har ett samarbete me terroristerna så skulle du tjäna stort på att skingra alla misstankar. Genom att vägra observationsstyrkor stärker du bara anklagelserna. |
|
 | |
lordbeijer
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:31 am | |
| - Jag vet mycket väl att både EU och USA står bakom Israel, så en observationsstyrka av neutral kraft kommer då från Ryssland samt Kina, vilket ni säkerligen inte litarv mer på. Jag kan däremot låta mina styrkor stå under er säkerhetsminister och rapportera direkt till honom. På så sätt lösa konflikten utan mer blodspilla.
|
|
 | |
Lost soul
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:33 am | |
| - Låt gå, men om det blir tjänt att era raporter till honom varigt falska kräver jag att få göra en ny undersökning, utan er inblandning. |
|
 | |
lordbeijer
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:35 am | |
| Detta var mitt generösaste bud, jag tvekar ej på att ni skulle vart generösare
|
|
 | |
Lost soul
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:37 am | |
| - Det här handlar inte om att vara artig, utan om att stoppa terrorister och rädda liv. Ska jag tolka det som så att du säger nej? |
|
 | |
lordbeijer
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:43 am | |
| - Eu har 48 timmar på sig att samla bevis om att dessa män var terrrorister, UAE poliser står under er kontroll i dessa 48h, om inga bevis hittas skall anklagelserna dras tillbaka.
|
|
 | |
Torulf
Antal inlägg: 217 Registreringsdatum: 10-04-10
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:44 am | |
| Den första frågan från publiken fick ställas, en reporter från CNN:
Hopkins, ert folk lider under allt tyngre lagar, är inte ni farligare än terroristerna själva?" |
|
 | |
Lost soul
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:47 am | |
| - Jag kan försäkra dig, och alla världen över, att varje enskild lag stiftad av Parlamentet noga har granskats för att försökra oss, invånare som statsmän, att den är för allmänhetens bästa. Mitt land har en brottslighet så låg aatt få länder kan mtta sig med den och mitt folk sover därför tryckt om nätterna. Är inte det det viktigaste av en stats uppgifter? |
|
 | |
lordbeijer
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 1:54 am | |
| - Hur kan man sova gott om natten när man kan anklagas för föräderi utan domstol eller frukta att tonåringarna dräller runt efter utegångsförbudet? |
|
 | |
Lost soul
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 9:51 am | |
| - För det första kan jag med stor glädje berätta att man inte fått en enda raport om folk som brutigt mot utegångsförbudet på över en vecka. Folket har nu anpasat sina liv efter förbudet och inser att de inte har tid för ett liv i synd längre. Angående avrättningarna så sker de inte ofta, och är ett nödvändigt ont. Folk med extrema åsikter som har rätten att utrycka dem eldar upp andra och sig själva och det leder till våld. Därför måste alla extrema åsikter förbjudas för att skydda folk från våld, onödigt, brutalt våld. Jag har själv lidigt mycket hårt personligen pågrund av extremister som eldat upp varandra och startat upplopp. Det skaddar deras egen sak lika mycket som de skaddar kroppen och själen hos de som kommer i deras väg. Extrema åsikter är en fara för världsfreden, och fler länder borde gå i mina fotsteg! Hur säkert är ditt eget land? Ständigt hot från både talibaner och terroriste, om du nu inte arbetar med dem vill säga. |
|
 | |
Torulf
Antal inlägg: 217 Registreringsdatum: 10-04-10
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 11:42 pm | |
| Nästa fråga kom från en ung kvinna från Al Jazeera:
President Kassab, ni lyckades råda bot på det massiva ekonomiska underskottet i statsbudgetten efter att ni tillsattes som president, men som du nu vet så håller ekonomin på att vända. Medan dina städer blomstrar dör landsbyggden och det sägs att många av terroristerna i regionen härstammar just från det ofantliga missnöje och hat mot den ekonomiska överklassen i dina städer? |
|
 | |
lordbeijer
 | Rubrik: Sv: Sandbox Earth fre jul 16, 2010 11:49 pm | |
| - Jag är själv från landet Och anser att det är enormt synd att lågklassen skall lida, jag har istället tänkt investera mer pengar i lågklasserna och få dem mot en jämnare nivå till överklassen. Det är eventuellt tänkbart med lyxskatt. Men detta är inte bekräftat.
|
|
 | |
|